Besök på Simply Pam's & ny kamera!

Hallu! Jag och Sandra åt gudomligt god mat på Simply Pam's, Vishii åt lunch tillsammans med oss och vi pratade lite med Vishiis mamma! Pam är världens finaste och kämpar som en galning i köket med all mat, hon är en otroligt duktig kockerska! Efter det kramade jag min fina Sandra hejdå eftersom hon åker ner till Skåne på söndag och sen åkte jag till mammas jobb!

Vi tog oss till Liljeholmen där jag fann en kamera likadan som den jag hade med mig till Indien, så ikväll blir det massa bilder!! =) Vi kom precis hem och jag ska bara slänga mig in i duschen, kladda på lite smink och springa ner till bussen igen! Jag tycker om den här stressen så länge det har med roliga saker att göra, och nu involverar det mina vänner så jag springer gladeligen som en galning för att hinna med allting!

Lite bilder från Simply Pam's idag!


Nu sticker jag till stan för att möta upp världens bästa Mika Ferraresi för en fin middag för två! Sen tror jag Dilay och Filip joinar oss på någon pub på Söder, det blir nog en nice kväll! =) Ha en grym fredag allihopa x


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0