Upplevelse på yogan!

Namaste! Jag har haft en underbar dag idag med min Vishii, vi har shoppat lite på stan och fikat i Gamla stan! Nu på kvällen följde jag med min mamma på ett yogapass och min reaktion var så himla oväntad! När vi sätter oss i yogasalen och musiken går igång och vi börjar värma upp så känner jag tårar som rinner ner för mina kinder! Yogan öppnar upp sinnen och känslor kommer lätt fram och jag har ju inte yogat sen ashramet i Rishikesh så massa minnen poppade upp i mitt huvud från den veckan på Pool Chatti Ashram!

Jag har inte insett förrän nu hur otroligt mycket jag saknar det.. Jag saknar underbart vackra norra Indien, jag saknar lugnet jag hade i mig när jag satt vid Gangesfloden och mediterade, jag saknar människorna jag delade det med, jag saknar speciellt känslan allt detta gav mig.. Även om jag fortfarande är glad över att vara hemma så kommer upplevelser som dessa alltid leva kvar inom mig med massa kärlek och det kommer kretsa en saknad kring det!

Jag vid Ganges första dagen på ashramet i Rishikesh, Indien! 22 november 2010!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0