Fredag 25 februari 2011

Shalooooom! Undrar hur många språk jag kan säga hej på nu.. Hej, hello, Namaste, Hola, Bonjour, Hallo, Shalom, Salam, Moj... Sjukt intressant var det där, godmorgon på er i alla fall! Jag gick upp redan vid 9 imorse och tog en timmes morgonpromenad innan frukost, det är inte så jättekallt ute nu (vilket betyder 2-3 minusgrader) så det funkade att gå ut vid den tiden! Nu har jag ätit frukost, duschat och smörjt in mig i coconut oil (jäkla Phillipp)och ska åka in till stan snart för att möta upp Sandra! 

Sandra och jag ska äta lunch på Vishiis mammas indiska restaurang Simply Pam's vid Hornstull idag, tror det är den enda restaurangen där kocken och de som jobbar på restaurangen är från Indien! Vishiis mamma Pam lagar all mat och Vishii är servitris tillsammans med 2 till, underbart god mat det är där! =) Sandra och jag ska svulla i Thali och samosas nu, mwah!! Efter det ska jag möta upp mamma på hennes jobb, jag ska hälsa på några av hennes jobbarkompisar som följt min blogg när jag var i Indien! Sen ska mamma och jag ut på stan så jag kan köpa mig en ny kamera, väldigt behövligt!!

Har på mig smycken och silksjal från Indien idag!


Vi hörs ikväll igen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0