Lördag 19 februari 2011

Goddagens! Inatt sov jag min första natt i min egna säng på 5½ manad och det var UNDERBART! Jag drack även mitt första kranvatten, åt mitt första nötkött och kramade på världens bästa familj för första gången pa 5½ månad! Jag är så lycklig över att vara hemma, jag trodde jag skulle vara så mycket mer ledsen och vilsen men jag har inte känt mig såhär lugn och bekväm på läänge! Även om jag saknar och älskar Indien så var denna resa slut och nu är det perfekt att vara hemma, ikväll ska jag träffa alla mina bästa vänner (förutom de få som inte kmr kunna komma) och jag vill typ börja gråta för jag är så glad!! Ett halvår utan dom har varit riktigt kämpigt men värt det, nu ikväll kommer jag krama sönder dom alla! ♥ 

Så, idag då.. jag vaknade vid halv tio och gick då ner till pappa och mamma i vardagsrummet och åt frukost! Mamma hjälpte mig sedan att sortera alla presenter i olika högar beroende på vem presenterna är till och så berättade jag flera historier från resan under tiden! Sen åkte mamma in till Lidingö centrum för att hämta Amanda som klipper sig hos vår älskade Debbie! Pappa och jag åkte då med bilen för att köpa superlim för mina stenar och sen köpte jag även en ny mobil! Min gamla mobil är så dålig och min indiska mobil råkade mamma tvätta i tvättmaskinen igår haha! 

Bild från igår, alla som rest med mig under det här halvåret vet hur mycket
jag har tjatat om svensk avocado så gissa om jag åt mycket igår haha!


Nu ska jag städa undan resten av mina indiengrejer och fixa mitt rum sen ta en långpromenad i minusgraderna med mamma! =) Ikväll smäller det som sagt, klockan 20 it is!!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0