Lördag 26 februari 2011

Hallo! Hoppas allt är bra med er, jag hade en härlig lugn söderkväll igår med min Mika! Eftersom vi visste att hela gänget skulle ut dagen efter (idag) och köra en all in-kväll så valde vi att ta det lugnt igår, vi drack ett par glas vin på Kvarnen och satt och pratade! Jag fick äntligen chansen att ge henne ringarna jag köpte åt henne i Indien och hon tyckte verkligen om dom vilket var jättenice, trodde dom skulle vara lite för stora men de passade! 

Vi drog sedan till Lobby en stund och dansade innan vi tog oss hem, dock missade jag precis min buss så jag fick gå hem från Lidingö centrum! Det var inte så jättekallt så det funkade, på sommaren älskar jag att gå på natten! Nu vaknade jag precis och sitter här vid datorn och fryser, jag har höjt värmen i mitt rum men det är fortfarande så kallt!! Idag ska jag inte göra något spec och ikväll blir det en all in kväll med bästa vänner-gänget, det var därför Mika och jag höll oss igår och tog det lugnt för att spara krafterna till ikväll!!

Lite bilder från igår med frugan!


Nu ska jag äta frukost och sen får jag se vad jag ska hitta på, ha en fin dag!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0