Måndag 21 februari 2011

Hej folket! =) Det är galet hur lätt jag kommer in i mina gamla vanor igen, att gå upp på morgonen och direkt slänga upp ett inlägg och det känns bara helt naturligt! Jag väcktes av Vishii som ringde mig imorse, vi ska ses idag över en fika vilket ska bli så himla kul! Jag har inte träffat Vishii sen ett par dagar innan jag åkte iväg till Indien i september! På tal om det så känns Indien så långt borta nu, som en dröm! Jag måste sätta mig ner och tänka på det för att få tillbaka vissa känslor, jag hoppsade in på konsum igår (mitt gamla jobb) för jag skulle hänga med Filip efter han slutat! Carolina jobbade oxå så jag hälsade på henne och det känns precis som förut!

Borta bra men hemma bäst! Jag ÄLSKAR Indien och jag ska utan tvekan tillbaka men att vara hemma nu känns faktiskt riktigt bra, jag vet att jag sagt det 1000 gånger men jag var så beredd på att jag skulle ogilla att komma hem att jag är så överraskad över min egna reaktion! Nu måste jag göra mig iordning för innan jag ska möta upp Vishii ska jag in till Debbies hårsalong och boka en tid!

Hörs igen innan jag drar, HUGS!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0