Måndag 28 februari 2011

Hejhej! Nu kom jag precis hem från syster, solade solarium påvägen hem för jag vill hålla min bruna färg ett tag till! Åh, tänk att ligga på den underbara stranden i Bekal just nu i norra Kerala, inte helt fel! Hur som helst, igår hos syster lagade vi middag och hade en hemmakväll! Vi hjälpte henne även att packa upp grejer då hon precis flyttat in (eller jag gjorde knappt nåt, så jäkla lat haha), jag blev lite deppig igår av någon anledning så jag var nog inte det roligaste sällskapet! Dock idag är jag gladare och jag har precis pratat med mitt jobb och fått en jobbtid redan på fredag, yeay! :D

Lite störda bilder från igår at sis!

Yeah, we're not normal..


Mina systrar kan faktiskt se normala ut oxå..


Böglådorna som Fredrik döpte dom =)

Det här gjorde vi alltid när vi var små, lite tyngre är vi nu dock..   



Njööööööööö


Yep sådär spenderar vi en hemmakväll, någon som vill vara med nästa gång?? ;) Anywaaays, jag får se vad jag ska hitta på idag, känner mig seg så jag får se om jag orkar ta mig in till stan för att hänga med någon eller om jag bara ska chilla hemma!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0