Onsdag 23 februari 2011

Morrn morrn! Igår var jag och Fredrik och såg 127 timmar vilket är en verklighetsbaserad film, den var bra men ganska jobbig att titta på om man omöjligt kan se för mycket fysisk smärta om ni förstår.. Jag och Grady hade tänkt se den i Chennai, eller vi snarare försökte som galningar men den visades bara på dagtid där! Hur som helst, jag åt i alla fall min första godispåse sen Sander kom och joinade oss i Indien 15 december, då hade hon med sig lite svenskt lösviktsgodis! Det var inte så jättegott efter att inte ha ätit det på så länge, lite besvikelse..

Weeell nu ska jag göra frukost och sen vet jag inte vad jag ska hitta på! Ska inte träffa Jossan förrän halv fem så.. ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0