Söndag 27 februari 2011

Gooood morgon! Hoppas ni hade en nice lördagskväll, jag hade det grymt med mina bästa vänner! Vi hängde först på Söderkällaren en liten stund men flyttade oss till Kvarnen ganska fort då vi blev för många för att få plats, sen hängde vi på Kvarnen till typ halv 3 på morgonen och dansade och pratade! Riktigt lyckad kväll, vad skulle jag göra utan mina underbara vänner?? Missade dock bussen igen så jag fick gå från Dalängen inatt vilket är runt 3 km, Indien har inte riktigt hjälpt mig med att komma i tid! 

I Indien går du till bussstationen och så kommer bussen när den känner för det, ingen håller en tid i Indien! Så det har smittat av sig på mig tydligen, dock inte när det gäller jobb eller att jag ska möta någon men när det bara drabbar mig så slutar jag tänka på tider haha! Hur som helst, idag ska jag åka förbi min kära mormor på sjukhuset och sen ska jag hem till min storasyster och hjälpa henne i lägenheten hon och Nisse precis flyttat in i! Jag borde känna mig mycket mer sliten än vad jag gör efter igår men jag tror det hjälper att ta den där nattpromenaden hem för då hinner man skaka av sig yrandet och lägga sig sedan endast trött! 

Såhär såg jag ut igår!



Bilder från igår kommer snart, ska äta frukost nu med min family (fast dom äter nog lunch istället mehe :P)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0