@ systers!

Hallo! Jag och syster kom precis hem till henne efter 3 timmar på sjukhuset med mormor! När vi kom dit var även morfar där så vi satte oss vid hennes säng och pratade om allt möjligt och tiden bara flög, jag hade ju inte träffat dom sen innan jag åkte till Indien så det var jättekul att träffa dom igen! Mina morföräldrar älskar att resa och har varit över hela världen, det är nog därifrån min kärlek till resande kommer ifrån så jag älskar att lyssna på deras historier från alla deras resor! 

Nu är Amanda och jag hemma hos henne och det är kaos med lådor överallt, Viran är snart här oxå så då drar vi igång med att packa upp och sen laga middag! Vi ska äta sallad med kyckling och så köpte vi lite ölkorv och morötter & gurkstavar med dipp! =) Systerkväll, det var länge sen sist!

Ha en fin söndagskväll allihopa, vi hörs imorgon!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0