2 days to go!

Hejhej! Det var verkligen skitkul igår! Jag och Bonnie åkte till medborgarplatsen och mötte upp Cecilia så gick vi tillsammans till klubb 54, efter ett tag kom även Niklas, Fredrik, Sandra och hennes brittiska pojkvän John! Min kära Anna kom även förbi en sväng också! Vi satt där och drack vin och snackade skit i ett par timmar, sen åkte jag hem och däckade hos Astrid! Jag orkar typ aldrig pallra mig hem längre utan stannar på hälften, vill säga hos Astrid! ^^

Ikväll kommer min kära Anna förbi på middag! Vi ska även kolla flyg till London i februari, vi ska dit då och kolla efter lägenhet och jobb inför vår flytt i början av april! =) Senare kväll blir det Harry Potter 1 med Viran! Bilder från helgen hos Bonnie kommer snart, då får ni se vad min nya grymma kamera går för! ;) Kommentera gärna bilderna! =)

Och you guys.. 2 dagar kvar tills jag far iväg med Lina till Hamburg :'D Imorgon kommer pluttan min! Pusspuss! ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0