Fel på bloggen!

Förlåt för dålig uppdatering men jag kom hem vid 1 igår natt och då funkade det inte att logga in på bloggen! :S Idag funkade det att logga in men när man trycker på "publicera" så syntes inte inlägget i bloggen! Vet inte vad som var felet men det funkade i varje fall inte! Jaja, idag körde jag styrketräning sen drog jag ut och sprang 5 km i regnet, det var fan skönt! Jag har även hunnit skriva klart om resten av New York-resan, sista inlägget ligger alltså nu ute i bloggen! =) Haha, precis när jag är klar med att ha publicerat alla mina resor på bloggen så bokar jag en ny! ^^, Jag har nu bokat resan till Hamburg nu! Jag åker dit den 30e dec och stannar till 2a januari, jag och Lina ska fira  nyår där! :'D Vi bokade flyget igår och har bokat hotell sen ett tag tillbaka! :D

Ni som varit i Hamburg förut och testat klubblivet, hör av er till mig om tips är ni jättesnälla!

 

Jag ska lägga ut om New York nu, sen blir det frukost! Puss och kram ♥

Postat av: Lina

Yeah fifan vi ska äga Hamburgarna 8D <33

2008-12-03 @ 01:14:14
URL: http://the-saint.bilddagboken.se
Postat av: Tillan

Lina: Haha, jag såg bara "Hamburgarna" först och tänkte, vadå hamburgare? XD Men haha jaa lätt nu blire party där:D<33

2008-12-03 @ 01:18:05
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0