Barnhemmet och Harry Potter!

Jag, Viran och Anna har suttit här hemma och lidit oss igenom den spanska skräckisen "barnhemmet", fyfan vad äcklig den är! Vi har ca 15 minuter kvar på filmen då vi behövde pausa för Anna skulle åka hem! Jag och Viran följde henne till bussen och huuga vad läskigt det var att gå ut! ^^, Nu ska vi se klart skräckisen för att efter det se på första Harry Potter-filmen! Jag har faktiskt inte sett den än, hör och häpna! Vi tän kte att vi behöver se något barnvänligt innan vi går och lägger oss :P

Imorgon ska jag fixa naglarna kl 12, inför Hamburg! Efter det ska jag direkt till jobbet och så jobbar jag stängning (21.20) och efter det ska jag möta Lina på centralen! Iövermorgon åker vi till Haamburg! :D Pusspuss hörs imorgon! ♥


Postat av: IDA

Alltså fy fan, Barnhemmet är ju så jävla sorglig i slutet :/ Fatta att veta att det sista man gjorde var att skälla på ungen och sen att veta att det var en själv som stängt in honom... Nej usch, den var hemsk. Och i början när den där läskiga ungen stänger in mamman för att försöka förklara atthon stängt in ungen... Man förstod liksom allt i slutet. Jag såg den två dagar i rad, man såg allt klarare andra gången. Lite läskig, men mest sorglig tycker jag..

2008-12-29 @ 14:31:23
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag gillade verkligen Barnhemmet! Spännande och så himla sorglig i slutet :'(

2008-12-29 @ 19:47:43
URL: http://bleibenimmer.blogg.se/
Postat av: marie

Barnhemmet är ju så himla hemsk! men samtidigt ändå bra. sorglig också.

kram.

2008-12-29 @ 22:34:08
URL: http://maaarie.devote.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0