Dan efter dopparedan!

Morrnmorrn, bara jag som låg och vred mig som en gris i sängen inatt och somnade inte förrän 4? Jag mådde så sjukt illa, herregud vad jag har ätit! Inte nog med det så tog vi två nubbe under kvällen plus att jag har druckit vin, då blir jag lite dizzy! Jaja, idag tänkte jag ta en lång promenad för det behöver jag!

Ikväll kommer storebror (Erik) för att ha en liten minijulafton med oss! =) Han var hos sin mamma igår och firade julafton då han har varit med oss i ca 20 år i streck! :P Imorgon ska jag och Bonnie attackera mellandagsrean och köpa hårfärg sen ska Bonnie testa väärsta frillan på mig, lägger ut bilder på det på lördag/söndag!

Jag och Viran från igår! =)
 

Ha en bra slappdag! Puss puss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0