Dan före dopparedan!

Herrejesus, det är julafton imorgon! Är det bara jag som har noll julkänsla? Det är såklart mysigt att släkten kommer och att man myser i huset med god mat och fin musik, men jag har nog inte lyssnat på en enda riktig jullåt eller pyntat någonting! Jag har jobbat för mycket så min familj har pyntat allting utan mig, vad sorgligt! Jag brukar vara med varje år! Vi har inte ens en gran än och det är dagen innan jul! Vi ska iofs köpa det idag, men vart är julkänslan man hade när man var liten, då kunde jag längta till julen 1-2 månader innan den hade kommit!

Nu ska jag ta min morgonprommis sen är det husstädning som gäller innan jobbet! 16-21.20 idag, pussar! ♥

Förresten, kolla in min nyårsoutfit under detta inlägg och kommentera!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0