Filmkväll

Nu är syrran här med alla filmer + vår DVD! Hon ska sova över här ikväll (hon har flyttat till Fisksätra med sin pojkvän, Nisse) så ikväll blir det bara en massa film! =) Jag vill ha choklad också, kanske kan skicka ner syrran till Tempo! ^^, Ååh, syrran tog även med sig "Westlife live at Croke Park"-DVDn, så jag får lite att göra! =D Så snällt av henne!

Jag såg btw lite klipp idag från Tokio Hotel - Caught on Camera, Tom och Bill är inte lite smala asså, haha newsflash! Viran läste nånstans att Essen kommer vara med på DVDn, fan vad kul isf! :D Det var ju många svenskar som var där (inkl jag och Viran) , 4/11-07!

Ha en mysig fredag, dela gärna med er om vad som händer för er i helgen! Jag som inte får göra ett skit kan då läsa allt kul ni ska hitta på och avundas över det istället! ;) Pusspuss.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0