Fredag

Jag börjar bli RIKTIGT uttråkad och det har bara gått ett dygn sen operationen men jag kommer vara sjukskriven t o m fredag om en vecka x( jag har ingenting att göra!! Jaja, ikväll kommer syrran och hennes kille Nisse hit med filmerna Nisse bränt åt mig + vår DVD som de lånat! Det blir även fredagsmat ikväll, kött med klyftpotatis, yummi! =)

Jag vet att många undrar vad jag gjort för operation, och tro mig jag har varit såå nära på att berätta flera ggr men jag känner att det är en personlig sak och det är inget jag vill publicera på internet, hoppas ni har förståelse för det. Allt jag kan säga är att det inte är någon skönhetsoperation, så ni vet! Bara mina nära vänner och familj berättar jag om det för, jag tycker det räcker.

Jaja, nu får jag väl fortsätta titta på filmer, typ det enda jag gör tillfället :P Längtar till nästa vecka, då kommer jag kunna gå ut och gå promenader på morgonen (doktorn sa att det bara är de första 3-4 dagarna som jag verkligen måste vila), "Tokio Hotel - Caught on camera"-DVDN borde vara här då och jag lär må allmänt bättre, fysiskt! =) Men vi hörs senare, kommentera på nu så jag får nåt att göra, är ni snälla!:*

Efter jag fixat mitt Indien-fotoalbum ska jag nog börja med "Nyår 2005-2008"
-albumet! Här kan ni få se en bild på mig från varje nyår, haha lagom heta! :P


Nyår 2004-2005, Jossan och jag (jag var 15 okej!!:P)
 

Nyår 2005-2006
, hemma hos Jossan! HAHA, jag kmr verkligen ihåg
Sofia fotade mig här, jag skulle göra någon min, sen börja jag asgarva 
istället, haha men på nåt sätt blev den härlig, typ äkta asgarv lixom! ^^,  

 

Nyår 2006-2007, hemma hos Robert
(Från vänster: Sofia, Marie, jag, Jossan och Armin under oss!)
 

Nyår 2007-2008, hemma hos Bonnie!
Ida och Lina firade nyår med mig och mina kompisar det här året oxå! =)

Bild 1: jag och min Bonnie! <33

 

Bild 2: Ida, jag, Lina och Viran vid 12-slaget! <3
 


Nyår 2008-2009, Hamburg med Lina! :'D<33



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0