Galna fans!!

Jag måste bara publicera detta innan jag drar, läs och titta på videoklippen!

Herregud... Den första är en video filmad av måånga fans i Mexico till Robert Pattinson som väntat på honom vid en van, den är helt insane..! Videon under är Tokio Hotel med ungefär samma fans-mani, är det bara jag som ser likheten i besatta fans? Vad hände med att faktiskt bry sig om musiken/filmerna som kändisarna gör och att inte bara bli helt totalt besatt av själva personen?

Galna Robert Pattinson-fans
 
Ser ni hon som har satt sig bilen och kör in hela armen?! Tjejerna är som
apor som klättrar på bilen och på varandra och bara vrålar som idioter!
Han
är en vanlig kille
och faan är det inte charmigt att vråla någon i ansiktet!
Jag har själv mycket erfarenhet av fans-världen, jag var ju ett galet Westlife-
fan men ALDRIG att jag skulle skrika någon i ansiktet sådär, jag blev istället
tyst och bara tittade! Enda gångerna jag skrikit är (såklart) på konserter!

Galna Tokio Hotel-fans
 


Vad anser ni kring det här? Kommentera!
Vad jag anser? Ett ord.. INSANE!

Postat av: p

Sånt här gör mig riktigt illamående. Jag försöker sätta mig in i fansens situation där men varje gång jag kommer fram till nått så är det fan inte till deras fördel.

Nej, man får aldrig glömma att oavsett hur mycket man avgudar en människa så finns det tydliga gränser, och de är trots allt bara människor de med i grund och botten - precis som du och jag.

2008-12-17 @ 19:15:58
URL: http://petriss.blogg.se/
Postat av: Sofia

det klippet på tokio hotel får mig nästan att gråta. Bill nuddar ju knappt marken, utan vakten bär honom typ ifrån bilen. det är verkligen så himla sjukt. jag blir bara tyst och tittar på någon jag beundrar. Eller försöker säga någonting smart (om det funkar i situationen). I sådana situationer som ovan håller jag mig oftast i bakgrunden för att inte bli ihjäl knuffad/trampad. Det är helt galet, och jag är så glad över att dom faktiskt fortsätter göra sin musik - och inte slutar för att dom tycker situationer som denna är obehagliga. dessutom har ju tokio hotel ett sjukt bra crew.

2008-12-17 @ 20:08:08
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Stackars!!! :'( helt Galet!

2008-12-17 @ 20:42:57
Postat av: Tillan

Jag håller med er alla!

2008-12-18 @ 00:40:46
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: Anna Säteri

helt crazy..

2008-12-18 @ 19:31:53
Postat av: isabelle

alltså denna hysteri kring robert pattinson är helt sjukt. jag har inte sett filmen, och jag vet inte ens om jag vågar göra det eftersom alla verkar bli helt galna i den och honom xD

men det är sjukt det där, spec hon som sätter sig PÅ bilen :s

2008-12-19 @ 19:15:29
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: Jonna

helt sjukt!

synd om dom :/

2008-12-20 @ 23:07:04
URL: http://nootes.blogg.se/
Postat av: Râch/xECHELON

jag tänker inte ens kolla :O

jag vet exakt hur det är, har sett det förut.

det är helt galet.

jag får bara rååååååå-damp på alla fans.

kan dom inte bete sig?!?!?! X'D det finns vissa gränsen. Rob&TH t.ex är ju vanliga människor som vi.

jag har alltid "varit emot" såna här fans. och ogillat dom så sjukt mkt. Dom kan säkert vara trevliga människor. Men uuuuuuuh herregud. jag har alltid fått gåshud av sånt. Visst vill jag bli känd, men om det skulle bli såhär...jag skulle bara få nästaintill panik, alltså folk som rör en och så är man så himla nära intill folk och alla fans trycker och nej. O_o. jag är rätt wierd. men uh! aja, skulle jag bli känd nångång och det skulle bli såhär får jag väl stå ut.X'D

2008-12-21 @ 21:53:14

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0