Hemma och hel!

Hej kompisaar!

Äntligen hemma, operationen var klar redan vid 10-tiden imorse, mamma och pappa hämtade upp mig halv fem! Jag har sovit till och från, spelat spel på ipoden och mobilen, lyssnat på ipoden och tittat på TV. Det värsta med TVn var att det fanns bara två kanaler.. SVT2 och 24! Jag har alltså tittat på rapport 50 ggr om och en debatt med Reinfeldt då till exempel miljöpartiet var där och konfronterade honom. Det var intressant ett tag men c'mon.. inte över 7 timmar! 

Men jaja, jag lever nu i alla fall och jag blir så omhändertagen här hemma! Jag får inte lyfta någonting, är sjukskriven en vecka och imorgon så kommer Nisse och syrran hit med massa filmer de bränt ner åt mig! =) Nu blir det film och mys i en vecka i streck för mig! =) Mamma har även köpt en jäättefin svart advents-stjärna som hon hängt i mitt fönster!

Vi hörs imorgon igen, måste vila lite till! Puss puss.

Postat av: Isa

vilken tur att det gick bra!!!

ses snart?

2008-12-04 @ 22:35:14
URL: http://isardow.blogg.se/
Postat av: Isa

tack men jag är inte helt förtjust i den :P vet inte ens vad den handlar om. men ska inte du till jossan imorn? jag kanske kommer dit. =)

2008-12-05 @ 10:16:25
URL: http://isardow.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad var det för operation du gjorde? hoppas att allt gick som det skulle :)

2008-12-05 @ 12:29:53
Postat av: Isa

okej jag fattar det! :( synd!

men jag vet inte om jag kan på torsdag, ska kolla upp det :D

2008-12-05 @ 12:47:39
URL: http://isardow.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0