Idol-final ikväll!

Heey! Sen uppdatering idag, förlåt! Jag totalförsov mig imorse och fick fixa mig på 10 minuter så jag hann inte blogga då!  Jag jobbade 8-17.00 sen träffade jag ju Anna! Vi tog en fika och pratade om London, vi är båda så exalterade inför Londonflytten! På tal om London så kommer min älskade Malin hem från London imorgon! Hon åkte dit i september och har varit där och bott och jobbat där sen dess! Hon bor dock i Halmstad så jag kommer inte kunna träffa henne men vi kan snacka i telefon igen! :'D Jag har inte träffat Malin sen hon och jag var i Italien (läs om resan i kategorin resor)

Ikväll blir det Idol-final sen en kvällspromenad med Mikkan! Jag hejar faktiskt på Alice, Kevin är grymt duktig och jag älskar hans röst, men på nåt sätt gillar jag Alice! Alla odds står emot henne men ändå kämpar hon för fullt och är bara 17 år.. You go girl!

Vem hejar ni på?


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0