Julhandla

Åh, jag är SÅ stolt över mig själv! Idag åt jag inget godis eller något onyttigt alls, jag tog en powerwalk imorse på ca 4 km och har ätit regelbundna tider! =) Skönt att ha hamnat i shape igen, nu ska jag bara fortsätta lika bra som idag, mår så mycket bättre när jag lever såhär!

Dock har jag lite ångest för all julhandling! Jag har inte ens börjat än och julafton är om 1½ vecka! :S Eller okej, jag har Virans julklapp och den till brorsan är typ färdig, ska bara köpa en liten extra grej också.. Så nu är det mormor, morfar, Karin (moster), mamma, pappa och Amanda (storasyster). Måste komma igång snart så jag inte börjar bränna pengarna på annat, som resor!^^, Ska ut med Fredrik och julhandla imorgon, han kan nog hjälpa mig med julklappar till pappa och brorsan! Har ni börjat julhandla än??

Nu ska jag ringa min älskade, bästa Malin! =) Vi hörs imorgon!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0