Konserter

Ibland känner jag att det inte finns något bättre! Jag älskar konserter och då menar jag inte bara när man står front row och vrålar artisten rakt i ansiktet (det är oxå askul iofs ^^,) men jag har varit på nästan alla "positioner" på konserter! Jag har stått längst bak, längst fram, suttit på bästa och sämsta platserna.. Men man har alltid kul! Tokio Hotel och Westlife har gett mig de bästa konsertupplevelserna so far! Bon Jovi blir antagligen nästa!

Westlife - medley in Dublin, Croke Park 2008 (I was there!)
 

 

Tokio Hotel - Ich brech aus in Paris 2008 (I was there!)
 


Bon Jovi - Living on a prayer 1987! MAN, I wish I was born then! ^^, :P
 

Vilken konsert är eran största konsertupplevelse?
Min är nog Westlife live at croke park, har aldrig sett en så grym show i hela mitt liv! Dock var jag inte så stort fan längre, förutom till musiken. När jag var yngre och gick på deras konserter så var det lixom det bästa som fanns, förutom att träffa dom! Så jag har svårt att välja.. Tokio Hotels Parc Des Princes var jäkligt cool också!

Nu ska mamma och Viran in i mitt rum för att ta ner julpyntet, vinden finns i mitt rum! ^^ Sen åker jag till jobbet men vi hörs senare ikväll! =) Puss!

Postat av: IDA

Min är Amsterdam, helt klart. :) Absolut bäst!

2008-12-14 @ 15:15:23
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: IDA

Alltså TH i Amsterdam.. Men det förstod du nog ;P

2008-12-14 @ 15:15:45
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: p

Jag väntar fortfarande på min första konsertupplevelse, och jag är bombsäker på att det kommer vara en höjdare!

2008-12-14 @ 19:39:09
URL: http://petriss.blogg.se/
Postat av: Hanna

TH i Nijmegen, lätt :D

2008-12-14 @ 20:56:19
URL: http://hannats.blogg.se/
Postat av: sabina

Markoolio



nä skoja =D



Tokio hotel i Nijmegen var bästa konserten ever< 3

Fast egentligen EMA, men det är ju inte direkt någon konsert, mer show ju så nijmegen ;-) <3

2008-12-15 @ 19:04:23

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0