Lång dag!

Hej läsare! Förlåt för den dåliga uppdateringen idag, jag har varit på stan hela dagen med Claudia och shoppat julklappar (det gick faktiskt bra!) sen lunchade vi i Gallerian! Jag åt en god kycklingsallad, sen var det dags för mig att dra mig till jobbet, jag jobbade istället för Jessica idag, 16.30-21,20! Åh förresten, för er som bor i Stockholm, har ni gått runt bland alla stånden på plattan och utanför kulturhuset på T-centralen? De är jättemysiga och har allt från donuts till spansk mat till kläder! De var jättemysiga, gå förbi där någon gång! Har tyvärr inga bilder från idag..

Jag har fått så många fler jobbtider nu, btw! Jag kommer jobba, förutom onsdag, varje dag fram tills julafton! :'D Pengaar! Sen är det julmys, förhoppningsvis träffa Bonnie om hon kommer hem från Oslo (hon måste kanske jobba ;__;) och sen till Hamburg med Lina över nyår! =) Åh, det ska bli en grym jul! :D Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp 7 imorgon för att åka till doktorn och ta min första livmoderhalscancer-spruta, ta den ni oxå!! Sen ska jag jobba 10-19.00 och sen kanske ut med min Sandra från jobbet! =)

Hörs imorgon sen kväll antagligen! :/ Pussar!

Postat av: IDA

SV: Ja, underbart! Fan vad kul jag hade :')

2008-12-16 @ 15:38:29
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Carolin

jag har faktiskt tagit alla tre sprutor redan! :D

// Kerouw@bdb

2008-12-16 @ 22:27:27
Postat av: Tillan

BRA, Carrooo! :D :*

2008-12-16 @ 22:28:52
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0