Lista

Allmänt...
Är du kär i någon: Nej, tråkigt nog. =/
Önskar du att du bodde någon annanstans: London, and I'm on my way!
Tänker du på självmord: Nej!
Dricker du: Ja!
Använder du droger: Nej, aldrig!
Vilket shampoo använder du: Olika!
Vad är du rädd för: Massa saker!
Gillar du att tvätta: Nej, men det måste ju göras!
Gillar du Berg-och-Dalbana: ah fan!

Senaste...
Film du hyrde: Schrooms tror jag den hette!
Film du köpte: Minns inte.
Låten du lyssnade på: Over you - Daughtry
Låten du hade på hjärnan: Minns inte!
Personen du ringde: Sofia!
Tv-program du tittade på: Simpsons!
Person du tänkte på: Senaste vet jag inte:P
Personen du fick SMS av: Anna!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår!
Saken du köpt: beställde hem vanliga foton från digitalkameran igår! =)

För eller emot...

Långdistansförhållande: Det är väl upp till var och en?
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Emot
Att använda droger: Emot
Sex före äktenskap: För
Köra onykter: Emot
Förhållande: För

Favorit...

Mat: Sushi!!
Låt just nu: Har inte bara en!
Sak att göra: Träffa vänner, resa, uppleva, ha kul!=)
Sport: Tränar själv! Är ute och joggar, cyklar och så!
Dryck: Vatten faktiskt!
Kläder: Klänningar! <33
Film: Oj, många! Men nu gillar jag
verkligen Twilight (ensam om det va?^^)
Bil: Åh, couldn't care less!

Har du...

Gråtit över en pojke: Ja!
Gråtit över en flicka: Ja!
Ljugit för någon: Ja!
Varit i slagsmål: Hmm, ja det har jag nog,
minns inte men det har jag säkert nån gång varit!
Blivit arresterad: ojoj nära flera ggr:P

Antal...

Gånger du varit kär: Vet inte.. Kanske bara 1..
Gånger ditt hjärta brustit: Inte många gånger,
jag har däremot brustit andras hjärtan.. :'/
Personer från grundskolan du har kontakt med: Ganska många!:)
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ett antal! ^^



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0