Lite bilder från helgen!

Denna helgen bestod av att jag och Bonnie skulle färga våra hår och sätta i papiljotter i mitt hår och sen utgång på lördagen (igår) med mina jobbarkompisar och Bonnie (förstås), sen kom även Anna förbi en sväng oxå! =)

OBS! Alla bilder är helt oretuscherade, jag har inte använt photoshop eller
något annat program! Jag retuscherar iofs aldrig bilder men speciellt inte
nu då jag vill visa er alla hur otroligt bra bilderna blir med den här kameran!


Min första bild med min nya kamera!
 

Så fort jag kom hem till Bonnie så började Bonnies mamma och hennes
kille Marcel leka med kameran, då de tyckte den var så bra, haha! ^^,
 

Jag innan vi började med håret!
 

Jag med färgat hår och papiljotter ^^,
 

Dagen efter: Resultatet!
 

Lite bilder på mig med den coola frisyren:
 
 
 

Bnonii :D
 

Jag och min Bonnie!
 
 

Mmm, ugnstekt lax med ris, sallad och Bonnies special-sås! ^^ Så gott!
 
Redo att gå! ;)
 

Bonnie på tunnelbanan!
 

Cecilia, Bonnie och Fredrik på Club 54
 

Efter en stund kom Anna förbi en sväng, här har ni oss tre på toan! ^^
 
Niklas, Cecilia, Fredrik och Bonnie!
 

Sen kom Sandra och hennes brittiska kille, John! =)
 

We're doing the slash
 

Sen började vi med "Fears"-minen, som vanligt! Detta är den äkta "Fears"-
minen! Vi andra misslyckades ju ganska fett om man säger så! :P
 
John och Bonnie gav det ett tappert försök! Dock förstod de nog inte att
"Fears"-minen inte betyder att man ska försöka  visa alla sina undertänder!  
 

Jag ser mer ut som Draculas fru haha!
 

Haha, ett sista försök, mongo-John hahaha!
 

John och Bonnie avslutade kvällen och Fearsbilderna med en mongobild!
 

Sista bilden på mitt hår innan jag duschade, cool frisyr det vart eller
hur? Denna bilden är tagen hemma hos Astrid, mitt andrahem! ;)
 

Hoppas ni gillade bilderna, kommentera gärna! =) Nu måste jag börja
hjälpa till med maten, klockan fem kommer ju Anna! :D London baby!

Postat av: Anna Säteri

Va fin du blev i håret! :)

2008-12-28 @ 17:47:49
URL: http://annasateri.blogspot.com
Postat av: Emma

Jättefint håret blev, du passade i det!

Och kvalitén på bilderna var då verkligen inte dålig:)

2008-12-28 @ 18:49:09
Postat av: p

fan va TUFFT att man ser röken från laxen på den bilden med mattallriken! :o

2008-12-28 @ 22:29:15
URL: http://petriss.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0