Lördag

Inatt somnade jag inte förrän fyra, jag har svårt att sova nu sen operationen då jag inte kan sova precis hur jag vill nu de första dagarna, sjukt irriterande! :P Mamma väckte mig halv ett så jag inte skulle sova bort hela dagen. Ikväll är jag ensam hemma ett par timmar och vet inte vad jag ska göra, försöker få hit någon kompis så jag slipper sitta här helt själv! :P 

Btw, Lina smsade mig igår med en jättebra idé om vart i Hamburg som vi kan fyra nyår på! :D Det finns jättemånga bra klubbar men den här var aasgrym! Jag ska kolla upp om vi får bord (det är först restaurang och blir bar/klubb senare på kvällen) och får vi det så lägger jag ut namnet och bilder på stället här i bloggen! =)

Om Idol igår, Robin åkte ut! Jag tycker faktiskt det var bra, därför han blev bra i slutet men Alice och Kevin har varit bra så mycket längre och de är båda två bättre artister! Men jag hejar på Kevin, han är verkligen en artist och tjejerna kommer dö för honom, kanske inte lika mycket som tjejerna dör för Idol-Johan men haha det var fan galet!

Tyckte ni att det var rätt att Robin åkte ut? 


Postat av: IDA

Vore grymt att fira nyår där, jag vill följa med! Let me know when you know more about it! =)

2008-12-07 @ 05:21:29
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Tillan

Ida: Dagmar ska hjälpa mig ringa och boka bord, men först kolla priser, vafan! :P

2008-12-07 @ 10:26:30
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0