Måndag!

Uuuh, vilken jobbig natt detta har varit! Jag läste nästan 50 sidor ur boken jag läser just nu, dock! Jag kan inte sluta läsa, det är så spännande hela tiden! Sen vaknade jag flera gånger under natten för jag hade så ont, jaja nu är jag vaken! Jag ställde klockan på 09.15, gick ner och la mig i soffan med två filtar och kollade på TV och gjorde frukost, så låg jag tills nu, så skönt! =)

Josse ringde mig för ca en halvtimme sen, hon kommer hit ett tag och gör mig sällskap, jag ska även hjälpa henne plugga till hennes Matte B-nationella! Hon läser det på komvux nu och jag lyckades få VG i kursen, frågan är bara hur mycket jag kommer ihåg, hehe :P Ikväll ser det ut som det blir bio med Mikkan (igen) och vi funderar på att se Twilight (igen), haha!

Josse och jag i somras! =)
 

Hörs sen, babes! ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0