Nattmat!

Ikväll var jag på bio och såg "Yes man" med Jim Carrey! Herregud, hela biografen skrattade sig igenom hela filmen! Jag mötte upp Anna utanför Sergel så hade hon med sig en liten Josse haha^^, så vi tre drog till Rigoletto och köpte biljetter (det var slutsålt typ på Sergel). Se den filmen, hörrni! Det är en må-bra-film! Nu sitter jag här och hjar precis ätit yoghurt och två mackor! Jag som aldrig äter nattmat då det lägger sig på de sämsta ställena och aah, är helt enkelt sämst tid på dygnet att äta på! Dock är det den godaste tiden att äta på och jag unnade mig det idag! =)

Smsade nyss Lina som var och såg Twilight ikväll, jag var så nyfiken på hur reaktionen blev och svaret jag fick var:
Asså tillan.. OH MY FUCKING GOD! jag dör. Aldrig blivit så kär i en karaktär så mycket som edwards 8'| <3

Haha, är det NÅN som inte blir det, seriöst? Alla reagerar likadant, snacka om att de lyckades med filmens budskap från boken! Nu ska jag sova, hörs innan jag jobbar imorgon! =) Puss! ♥

Postat av: Emma (Rosagardin på bdb)

Vad kan man göra, man är ju förlorad så fort han visar sig:P

Nu får man sitta här och se fram emot nästa film..

2008-12-22 @ 21:49:58

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0