Nyårsoutfit hittad!

Herregud, jag och Cissi har sprungit runt på stan hela dagen! Jag hade så mycket att fixa denna dag, som vanligt så förtränger man alltid stressen tills sista stund, då man vet att man måste ta itu med den! Jaja, jag hittade en nyårsklänning och ett par pumps ivf! =) Skorna ÄLSKAR jag, är dock lite tveksam med klänningen, men jag har kvar kvittot så jag ska leta vidare lite medans jag tänker, här har ni dom i varje fall!

Klänningen! (Gina Tricot 349 kronor)
 
 
 

Skorna köpte jag på en nyöppnad affär som ligger på Kungsgatan!
Min kompis Josse (det finns nog ingen så skogalen person som
henne!) tipsade mig om den här affären då hon och Sofie hade varit
i den affären i Köpenhamn, sen fick de höra att den kommit till Sverige!
Jag gick dit och alltid ä superduperbilligt och assnyggt, skor och väskor!
Dessa skor kostade mig 229 kronor och affären heter Deichmann Sko!

 
 

Vad tycker ni? =)


Förlåt för dom dåliga bildkvalitérna men jag är så trött och måste sova nu så jag fotade bara snabbt nu innan jag ska gå och lägga mig! Pusspuss, hörs imorgon!

Postat av: Carolin

Jättefin outfit ju! =)

2008-12-23 @ 10:15:36
Postat av: p

SKIT SNYGGA SKOR!

2008-12-23 @ 11:11:35
URL: http://petriss.blogg.se/
Postat av: Anonym

skitsnyggt!

2008-12-23 @ 12:56:53
Postat av: anna

Ja ha det! Och skora var grymt snygga :'O

2008-12-23 @ 14:03:09
Postat av: Anonym

Jättesnygga skor, verkligen! Och inte var de så dyra heller, vilket alltid är positivt:)

2008-12-23 @ 20:49:02

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0