Onsdag

Haha, nu vaknade jag och Mikkan! Vi är bäst i världen på att sova! =) Jag hade ställt klockan på tio, ofta det fungerade, nänä vi fortsatte sova! Haha, nu ska vi äta frukost men jag tänkte bara uppdatera bloggen lite innan, jobbar 16.30-20.00 idag och sen ska jag direkt hem och vila!

Fick sms av Mirre igår också, hon har kommit fram och allt är lugnt! Såg att hon uppdaterat bloggen oxå iofs, men jag hade ingen aning om att det är i Stamford hon bor nu! Det var ju där jag och Rebecka bodde när vi var i New York, Klondive Ave i Stamford! Guud, vad avis jag är på henne! Jag saknar New York City och Stamford så himla mycket!

Nu ropar Mikkan att det är frukosttime, jag vill ha pannkakor! :D Pussen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0