Operation

Hej allihopa! =) Shite, vilken segdag jag och Mikkan hade! Vi pallrade oss till Sabis och köpte grädde, sylt, pannkakor och nutella (chokladsmör) och gick sen hem till Mikkan och gjorde en pannkakstårta av det! Ooh fyfan vad man mådde illa av det där.. Jag citerar Mikkan "för mycket av det goda!" men haha i början var det gott ivf! **,

Sen gick vi båda till jobbet, Mikkan till Sabis och jag åkte till mitt Coop konsum vid Slussen, såklart! =) Jag skulle bara jobbat till åtta idag men Muqtar bad och böna om att jag skulle stänga istället för han, haha han gav mig t o m 200 spänn för det! ^^, Så för dom 200 så beställde jag Tokio Hotel - Caught on Camera Deluxe nyss! :D Kostade 258 kronorGinza.se

Juste hörrni, imorgon klockan 07.30 är min operation! Det är ingen jättestor operation och inget speciellt heller egentligen men jag tycker ändå sånt är privat och vill inte berätta vad jag ska operera, kanske ändrar jag mig och berättar lite senare, jag får se. Varför jag skriver ut att jag ska opereras men inte förklarar vad jag ska operera är för att jag kommer vara borta från bloggen i minst ett dygn och vill då förklara varför jag kmr vara lite frånvarande! Men håll tummarna för mig ändå, jag är lite ju nervös då jag kommer sövas ner! Det är bara andra gången i mitt liv ! Har bara gjort det när jag var liten en gång när jag opererade bort polyperna!

Aja, måste ju sova nu, ska ju upp 06.00 imorgon! Önska mig lycka till! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0