Papiljotter!

Goddagens! Här sitter jag hemma hos Bonnie med papiljotter i hela håret! För er som inte vet vad det är så är det som spolar som var väldigt populärt att använda på typ 80-90-talet för att få lockigt hår! Jag vill inte hålla på och permanenta håret då jag vet en tjej som går på tabletter för att inte tappa håret pga alla gånger hon lockade håret locktång och sånt.

Jaja, Bonnie är i stan nu så jag får sitta här hemma själv hos henne! Her home, my home så det är lugnt! =P Fick sms av en full Astrid inatt också: "Har precis sett Twilight! OH MY GOD!!" haha, no shit babe! Jag har tagit lite bilder med min underbara nya kamera (den är helt perfekt!!) och kommer även ta lite bilder ikväll när vi går ut! Det blir jag, Bonnie, Cecilia, Fredrik och kanske även Sandra och hennes kille från England!

Det blir nog inga fler updates idag men ha en najs lördag! =) Puss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0