Rubrik

Tjo! Idag har jag varit hos Cecilia som fixar mina naglar, jag var tvungen att ta bort allting pga operationen, man ska ju inte ha något nagellack eller någonting när man opereras, så är det alltid. Sen har jag köpt 2 fotoalbum för Indien-albumen och även tur&retur flygbuss för 249 kronor, så har jag det färdigt tills när jag och Lina åker till Hamburg, fyra veckor kvar idag! =)

Ikväll då, jag ska skicka iväg Indienbilderna så jag har nåt att göra nästa vecka när jag bara kommer ligga hemma. Det brukar ta 3-4 dagar för bilderna att komma, plus att det är helg nu också så det borde tajma ganska bra. Sen kommer jag även kunna underhålla mig med Tokio Hotel - caught on camera! Ska bli kul att se Tokio Hotels konsert i Paris, Parc des princes live! Jag var ju där så det ska bli kul att refresha minnet lite! Sen blir det bio med Mikkan, Madagaskar 2! Haha, så vår humor!

Bjuder på lite bilder på mig, Josse, Anna och syrran från i helgen:

Först var vi på Gröna Lunds julmarknad!
 

Vi fikade i ett par timmar sen tog jag och Ego (internt smeknamn på Josse:P)
en promenad innan vi gick till bussen och mötte Anna och sis, kolla tomten x'D

 

De hade gjort det fint ivf!=)
 

Sen åkte vi hem till sis för att se på Westlife-dvdn live at Croke Park! Efter
9405698392 samtal till Nisse (syrrans pojkvän) om hur fan videon funka
så fick vi igång den ^^, tekniska tjejer, det är ju tur att vi är såna! ^^, 
  

Westlife live at Croke Park, 1/6 2008! We were there :D
Eller inte Josse men vi andra tre! =)
 

Sen blev det pepparkaksbak! =D
 

Otroligt fräscha jag! =)
 

Josse (a.k.a EGO, en gammal Westlifegrej och nu säger vi alltid Ego :P) 
blev en otroligt mogen 21-åring med pepparkakorna, as you can see!
 
 


Ha en bra tisdag! =) Puss!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0