Shoppa nyårsoutfit!

Godmorgon kära läsare! Idag skulle jag ju gått ut och gått imorse, men precis innan jag ska gå utanför dörren så hör jag ljud från TVn. Då var det min favoritfilm som gick på 4an, Hunden Buddy som man spela basket! Jag älskar den filmen och gråter floder varje gång så jag var bara tvungen att stanna hemma och se den! Jag ska nu gå till Ropsten (5 km) istället för att möta upp Cissi där! Vi ska in till stan och handla de sista julklapparna och sen hitta en nyårsklänning + nyårsskor till mig! Önska mig lycka till, hittar jag något så lägger jag ut det här sen!

Ikväll jobbar jag 16.30-20.00 sen ska jag, Viran och Cissi på bio! =) Haha, biofreak? Ja! Sen måste man ju använda biorabatterna man har, haha! Hörs sent ikväll, puss! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0