Sleeping time

Nu ska jag hoppa in i duschen, få mitt hår flätat och sen gå och lägga mig och läsa! Jag ska trots allt upp om 8½ timme, fyfan! x( För två nätter somnade jag klockan 6, imorgon ska jag upp då istället! Aja, jag måste jobba! Imorgon slutar jag klockan 17.00 och efter det ska jag möta upp Anna i stan för att diskutera London-flytten! =) Vi ska börja planera på allvar  nu, bestämma mer exakt när vi säger upp oss på våra jobb här i Sverige osv.

Har jag berättat att jag antagligen kommer få tjänstledigt från min Konsum, om jag flyttar till London? =) Det betyder att jag inte blir uppsagd utan får vara borta från jobbet i ett år/halvår (beror på vad man kommer överens med chefen om) och när jag kommer tillbaka så har jag kvar mitt jobb på Konsum! Det är ju jättebra att ha sen när jag ska börja plugga och så efter London! Dock vet jag ju inte vad som händer i London, jag kanske stormtrivs och stannar där.. Jaa, vem vet? Därför är tjänstledighet så bra för jag kan bara ringa och skjuta fram det eller bara säga upp mig helt om det skulle vara så! =)

Ååååååh, förresten jag är överlycklig! Min älskade, bästa, underbaraste vän Bonnie kommer hem över julen! 23-30 december, vi har inte setts sen hon och Malin flyttade till Oslo för att jobba, i början av oktober var det! Jag är så glad att jag ska få se henne igen, bara 12 dagar kvar! Jag kommer stå och hoppa på centralstationen och möta henne med timmars lång kram!

Me and Bnoni, best friends for life! ♥
 

 

 

 
...Bilder från när jag och Bonnie var i Spanien februari 2008

Eftersom jag ska träffa Anna efter jobbet blir det nog en ganska sen uppdatering imorgon, om jag inte bloggar fort innan jag börjar jobba imorgon bitti! God natt!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0