Solen lyser!

Ååh, jag blev så glad när jag vaknade imorse och upptäckte att solen lös! =) Jag tog min vanliga morgon-powerwalk-promenad på 45 minuter innan frukosten vilket är dubbelt så härligt när det är soligt! Idag då, jag ska nog in till stan och ta en fika med brorsan, jag måste även komma på vad jag ska köpa till mamma och pappa i julklapp för dem är de enda jag inte köpt något till än! x(

Juste, jag var ju på Twilight igår för tredje gången (nu börjar det räcka asså ^^,) med Viran! Haha nu är hon helt nerkärad i filmen också, men hela storyn är ju så fin! Haha, jag älskar när kysscenen är, det blir helt knäpptyst i biosalongen och alla bara sitter spända och tänker *kyss henne, kyss henne* haha!

Ikväll ska jag jobba 16.30-21.20 sen ska jag ut och dricka vin med Sandra! =) Vi hörs senare, puss!

Heta Robert Pattinson!

Postat av: IDA

SV: Jag har lösögonfransar på den där bilden :P



Jag måste se Twilight, har inte sett den än!

2008-12-18 @ 16:39:45
URL: http://iiea.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0