Söndag

Godmorgon på er!

Jag ställde klockan idag för att gå ut och ta en morgonpromenad innan frukost, faktiskt! =) Jag får ju inte springa och träna nu på sex veckor som jag brukade göra, så nu får jag gå ut och gå istället på morgonen, tills jag får börja springa igen! Idag jobbar jag 16-21.20, sen ska jag hem för att ringa Malin! :'D Nu är hon hemma, hon kom hem från London igår! Jag kommer fortfarande ihåg vårat senaste mobilsamtal så väl, natten innan hon åkte den 9e september! Jag och Malin har alltid hållt kontakten på nåt sätt, via telefon och nu när hon varit i London har det blivit via sms istället! Hon bor ju nere vid Halmstad och jag i Stockholm så det är svårt att försöka träffas då vi båda haft jobb och ganska lite tid..!

Jaja, nu måste jag gå ut om jag ska komma iväg innan frukost, snacka otaggad jag är men vafan det är man alltid i början av någonting! Hörs sen, puss! ♥

Jag och Malin i Vatikanstaten, Rom! :*
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0