Söndagsmys!

Jag har verkligen haft en jättemysig söndag! Jag har sett på ett flertal grymt bra filmer, ni vet såna där amerikanska filmer som man gråter ögonen ur sig till? En av dem hette The Guardian och hade bland annat Kevin Costner och Ashton Kutcher som skådespelare, se den! Fyfan vad bra den var, snyft! Jag älskar verkligen filmkanalerna dessa dagar; TV1000, TV1000 plus one, TV1000 Family, TV1000 Action, TV1000 Nordic, TV1000 Classic, TV4Film, Hallmark etc! I övrigt så blev lussebullarna som mamma och Viran bakade helt gudomliga! Jag tror jag ätit typ 5 stycken nu, och dom var inte små! :P Jäpp, this girl can eat!

Åh förresten, jag har smsat hela dagen med Ultan! Ultan är en irländsk kille som jag och tjejerna träffade när vi var i San Sebastián (Spanien) sommaren 2007, och jag&Ultan har hållt kontakten sen dess! Vi är bara vänner men ååh vad jag tycker om honom, världens bästa killkompis! Han har verkligen gett mig många skratt sen första gången vi träffades, halv fyra på morgonen i San Sebastián då han och Eoin (uttalas Owen) tog en nattpromenad, precis som jag och Sofia, så möttes vi och de stannar oss och frågar "excuse me, do you got the time?" Såklart hade de klockor på mobilen och visste tiden, men vi kunde inte vart gladare att de stannat oss den natten (med den sämsta inledningsrepliken^^,)! Jag kommer verkligen ihåg hur vi satt på stranden och bara pratade och skrattade tills 7 på morgonen! Jag och Sofia var så trötta på alla killar vi bara träffade en kväll för kul, vi behövde äkta killar att bara prata meed! Helt enkelt en underbar natt! :) Miss it! ♥

The Guardian! Till er som inte sett den, se den!
 


Nu måste jag ta en dusch, har legat och soffdegat hela dagen! Puuss!

Postat av: p

åh, vet inte hur många gånger jag sett den filmen! 5+ av mig!

2008-12-07 @ 18:12:25
URL: http://petriss.blogg.se/
Postat av: Tillan

P: Åh, jag älskar den!:)

2008-12-07 @ 18:14:21
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: IDA

Den är asbra! :')

2008-12-07 @ 22:53:08
URL: http://iiea.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0