Time to goo!

Nu är vi på G! :'D Vi packar det sista nu, tio över tolv går vår buss! =) Jag blir stressad nuu, jag får inte glömma någonting! Jag har med mig kläder för lätt en vecka, som vanligt! Vi ska dit i tre nätter, vafan Tillan! Jaja, typ allt är packat nu och Lina är ute och röker så därför har jag faktiskt lite tid över till att blogga!

Babes, vi hörs kanske om jag hittar nåt internet där, annars hörs vi på fredag! Önska oss lycka till i Hamburg med allting, så inget går snett (typ att vi inte hittar hotellet eller missar nåt flyg, haha) PUSS! ♥ ♥

Jag fick ett Gott nytt år-mejl av Gill (Bonnies mamma) som fotade mig och
Bonnie vi middagsbordet hemma hos dem i lördags, här är den fina bilden:
 
Love you best friend, miss you already! :/

Postat av: saarahk @ bdb

Gud vad din kompis är lik en tjej i Prison Break, det är läskiiiigt :o

2008-12-30 @ 19:59:05
Postat av: p

Ha det bra, och gott nytt år!!

Är sjukt avundsjuk på dig som får åka iväg över nyår, det hade varit underbart att fira den utomlands. :)

2008-12-30 @ 20:17:54
URL: http://petriss.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Vad kul att åka till Hamburg! Gott nytt år :)

2009-01-01 @ 20:48:40
URL: http://bleibenimmer.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0