Torsdag

Idag är min sista lediga, sjukskrivna dag! Ganska skönt på ett sätt, men samtidigt känns det ganska jobbigt! Jag har kommit in i ett lugn som jag inte känt på flera år. Jag orkar knappt göra någonting för det är så jobbigt att börja fixa mig, duscha osv. Vet ni en annan sak? Jag gick ut igår för att ta en cigg, får ju röka nu igen, men när jag började röka så tyckte jag inte om det! O.o Nu ska jag sluta röka! :'D

Imorgon jobbar jag 08.00-17.00, jag kommer vara helt slut efteråt! ^^ Jag har knappt ansträngt mig för 5 öre på en vecka, men Sandra sa i varje fall till min chef att jag mest måste sitta i kassan, jag ska inte anstränga mig för mycket med att springa runt, lyfta, fronta osv.


Vi hörs senare! ♥
Tack Johanna, det är sånthär som gör ens dag :*


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0