Twilight.. igen.. igen! :P

Heej, förlåt för så dålig uppdatering! Jag kom precis hem från att ha gått på stan hela dagen! Igår kväll gick jag hem till Astrid och vi satt och snacka skit i hela kvällen sen sov jag kvar där också! Sen gick jag hem idag och slängde i mig frukost, duschade och drog till stan för att träffa Fredrik, min älskade bögkompis som lovat att följa med mig när jag julhandla! ^^, Det är jag, Fredrik och Cecilia som är som "en trio" på jobbet (Konsum), nu har dock Cecilia slutat för hon fick ett jobb på Bodyshop! Vi mötte henne idag när vi var på stan och det vart som världens reunion, det ska vara vi tre!

Jaja, efter allt julshoppande så lunchade jag och Fredrik på ett italienskt ställe på östermalm innan har åkte till jobbet! Då mötte jag upp syrran för att julhandla vidare! Nu kom jag äntligen hem och ska snart gå ner för att laga middag! Sen ska jag och Viran gå på bio ikväll, gissa vad vi ska se? Jo, haha Twilight! Jag har fan sett den 2 gånger redan men jag lovade faktiskt att se den med Elvira men sen fick jag chansen att se den med Mikkan och sen ville Rebecka se den så nu får det bli en tredje gång! ^^ Jag kommer så tröttna på den tillslut, men jag älskar romantiska filmer och den här var romantisk i världsklass! Plus jag har köpte ett sånt där rabattkort så jag har bara behövt betala halva priset för de gångerna jag gått, så att se den tre ggr är som att betala för 1½ biljett! ^^,



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0