Twilight (igen) med Rebecka!

Hellooo! Nu är jag hemma igen, det var sjukt kul att träffa Rebecka igen, länge sen sist! :) Twilight var bra (igen, haha) och nu sitter jag här och pratar på msn med Vishii (sjuukt vad länge sen, ju <3), Mirre (Finns här när som helst då du behöver prata) och Lina! :D Lina och jag pratar om Hamburg heela tiden, ååh det ska bli så sjukt roligt (hoppas jag:D)! Man ska aldrig förvänta sig för mycket av en resa, då blir den aldrig lika bra!

Lite bilder på mig från ikväll (första gången jag sminka mig sen en vecka tillbaka^^,) Jag tycker mitt hår är sjukt coolt då jag gått runt i 2 flätor dagarna i ända så nu när jag tog ut det så var håret helt lockigt och fint =) Kolla in:

 
 
 
Sjukt dålig kvalité på mina bilder, sån är min kamera (tack vare mig som
tappat den i golvet ca 13952190382368920960428396982460824 ggr..)

Don't we all just hate Tyra Banks? *avundsjuka :P*



Pusspuss, god natt! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0