Twilight

Jag och Mikkan tittade på Twilight istället, jag såg att man kunde se den också och alla har ju pratat så mycket om den så vi kände oss tvungna att se den! Och om jag säger såhär... Vi satt ca 10 tjejer högst upp i biosalongen och stönade för han är så snygg! Men i början så sa jag och Mikkan till varandra "Gud vad överskattad han är!" men sen när han började rädda henne och hela karaktären växte fram, då DOG vi för honom. Nu sitter jag här hemma hos Mikkan och söker på honom på google, youtube etc. som en liten tönt! x) Jag läste på nätet att han är 86a (alltså 22 år) och är född i London! London here I come! ;)

Känner mig lite efter här med min Twilight-analys då alla redan sett sönder filmen och kan alla repliker utantill, haha! Nämen ärligt hörni.. Vad är det som gör den här Edward Cullen till den most wanted guy 2008? Hans utseende är såklart en miljon pluspoäng, men jag tror inte att det är hans utseende som tagit honom hit. Ta som exempel att han varit med i Harry Potter, två gånger, och han har inte varit känd som snyggingen därifrån.

Det var rollen, karaktären. som  han spelar i Twilight som får alla tjejer att falla som stenar! Vad älskar inte en tjej mer än en överbeskyddande kille som räddar en från all fara, är starkast och snabbast och man är hans allt! Finns det något bättre, något mer romantiskt? Många kan se det som en typisk klyscha men jag faller som stenen för sådant och kan nu inte vänta till nästa Twilight-film!

Nu måste jag gå och lägga mig innan Mikkan somnar utan mig,
men här får ni en heet bild på Edward och Bella från  Twilight!

 

God natt, hörs imorgon! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0