Uppe med tuppen!

Godmorgon Sverigee! :D

Mamma väckte mig klockan 10 idag, jag var heelt död och det tog henne ca 5-10 minuter att få en normal kontakt med mig, men nu är jag vaken! =) Idag ska jag, mamma och Viran baka! =D Yeaay, något att göra! Imorgon slutar Mikkan jobbat kl 14 så då ska vi ses :) Om jag inte klarar av att dra ut och träffas än så har hon lovat att komma hem till mig och göra mig sällskap! :* En underbar vän! =)

Förresten, igår kände jag att jag verkligen ville titta lite mer på Westlife live at Croke Park-dvdn, men när jag öppnar fodralet så ligger inte skivan i! Amanda glömde alltså att lägga i skivan när hon lånade ut DVDn till mig x( haha så TYPISKT! :p Jag som hade tänkt ta lite bilder på TVn från när jag, Anna och Amanda syns, jag vill ha med det i albumet jag kommer göra där bland annat Dublin-resan kommer vara med!

Jaja, shit happens! ^^, här får ni lite bilder på min storasyster, Amanda Berglund,
född 18 januari 1988, till vänster på bilderna! Haha, för mycket beskrivning? ^^,

 
 
 
 

Nu ropar mamma att det är frukost, vi hörs lite senare! Pusspuss! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0