Utekväll med Cissi!

Hej, förlåt för dålig uppdatering ikväll! Jag jobbade till stängning (21.20) och åkte sen hem för att ha en lugn hemmakväll, sen hörde Cissi av sig och eftersom hon tagit körkortet så kunde hon enkelt hämta upp mig! Vi åkte in till stan och drog till After, en bar i gamla stan som är assoft! Hon tog nån alkoholfri drink (hon körde) och jag drack vin! Det var en najs after work-thing och sen drog vi till Östermalm och skulle möta upp min Anna, men det  var 23 där hon var och vakten var gnällig, suck! Aja, nu är jag hemma och jag ska upp 9 imorgon då jag ska börja på jobbet kl 11.00 imorgon! Vi hörs då i alla fall, Pusspuss och hoppas eran fredag vart lyckad! =) 

Jossan, jag och Cissi på Erikas utflyttningsfest för ett par månader sen!
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0