Världens bästa bror!

Hejhej! Förlåt för jag inte skrivit nånting idag men jag hann inte skriva innan jag åkte till jobbet sen har jag jobbat hela dagen, slutade 19.00! Efter jobbet mötte jag upp brorsan så gick vi till söder och käkade middag, efter det drog vi till någon bar och satt och snackade i timmar! Jag behövde verkligen det och det finns nog ingen som förstår mig lika bra som min storebror, jag älskar dig!
 

Jag tänkte lägga mig i en okej tid ikväll för att orka upp imorgon vid halv tio, ska ut och gå med Viran i en skaplig tid då jag ska shoppa nyårsklänning och skor med Cissi innan jobbet (börjar halv fem)! Efter det ska Viran, Cissi och jag på kvällsbio! =) Älskar att gå på bio! Puss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0