Vilken underbar julafton!

Jag hoppas ni har haft en lika bra julafton som jag har haft, helt underbar! :D Denna julafton har inte varit om att få massa presenter (såklart) utan om att mysa med mina absoluta käraste och få ge fina presenter och njuta av underbar mat! =) Detta är vad jag gav till min familj:
* Min storasyster Amanda och Nisse (hennes pojkvän som hon flyttat ihop med) fick en stavmixer och en brödrost!
* Mamma fick en mp3, värde 499 kronor!
* Viran fick 500 spänn som finns på mammas konto, till för nästa Tokio Hotel konsert!
* Pappa fick 400 kronor på Siba för nya hörlurar
* Mormor och morfar fick presentkort på stadsteatern av mig och Amanda, värda 460 kronor!
* Brorsan får japanska knivar och en asgullig äggkokare!


Amanda och Nisse gav mamma och pappa den finaste presenten någonsin! De har bränt alla små filmer på oss när vi är små på DVD, något som mamma och pappa försökt komma igång med i snart 10 år! Mamma började störtgråta!! Så nu har vi suttit hela kvällen och ätit julgodis, druckit vin och tittat på filmerna! Jag inser hur lyckligt lottad jag är att få vara en del av denna underbara familj, jag älskar er alla! ♥

Juste, själv fick jag:
En ny mobil (en liten skräpmobil att ha från och med nu tills jag flyttar till London bara, för min nuvarande är totalpaj!)
Snygga stringtrosor och BH!
klippkort på friskis&svettis!
Busskort (thank GOD!)
500 spänn av mormor&morfar!
En liten handväska (perfekt till min nyårsoutfit, tack Viran!)
Brunkräm
En trådlös mus till min laptop
En röd mjukisdräkt, underbar!
Sexigt pyjamas-set, typ som hotpants och linne med spets från Twilfit!
Dust it
Fotoalbum

Tre bilder på vår underbara julgran, all mat och en bild på mig!=)
 
 
 

Avslutar denna julafton med min kära jobbarkompis Emma som
har minst julkänsla i världen, men skänkte ändå denna till mig;)
 

Nu ska jag ner och fortsätta dricka vin och se på barnfilmerna!
vi hörs imorgon och hörrni.. snart börjar mellanrean!! :D Puss!  



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0