Back home!

Nu är jag hemma igen! Jag har haft en jättetrevlig helg, massa minnen från min Westlifetid när vi tittade på dvdn, även minnen från när vi var där (såklart), den resan till Dublin var verkligen underbar! (Ni kan läsa om resan och se bilder i kategorin Resor!) Jag har faktiskt funderat på om jag ska lägga ut ett inlägg om min Westlifetid och summera den litegrann. På så sätt kan dom som vill läsa om det så kommer ni också förstå mer när jag relaterar till den och så. Westlife har (som ni redan förstått) en stor plats i mitt hjärta då dom betydde otroligt mycket för mig för ett par år sen, och det kommer nog aldrig försvinna!

Introt och första låten på Westlifes 10-jubileumskonsert på Croke Park.
Låten heter "Hit you with the real thing!" Kolla på den här videon! Detta är
vad jag kallar en grym show!
Faan vad ballt det var att vara där! Tacktack
igen, rix fm! Det var menat att vi skulle vara där! Åh, så betydelsefull konsert!

 
Lyssna på 05.38!! När Shane håller ut tonen, han sjunger så jäävla bra live!!


Jaja, resten av kvällen blir en lugn hemmakväll i alla fall! =) Jag tänkte såsa framför TVn i hopp om en bra kvällsfilm! Men vi hörs imorgon, Puss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0