Nya boots!

Förlåt för sämst uppdatering idag, jag var ju på möte (jobbet) vid 12, sen shoppade jag lite med Sandra och så lunchade vi (sushi, love!!) och sen jobbade jag 16-21.20 (skulle bara jobbat till 20.00 men en som skulle stängt var sjuk) sen efter jobbet så körde jag och Sandra en after work och drog till ett sunkhak i Gamla stan (fett nice) och drack vin! Haha, så jäkla nice, Sandra hade glömt sitt leg hemma, hon är 25, men killen i baren sa så fort vi kom in "man ser att du är äldre" och tittade på mig, HAHA! Jag är 19, sex år yngre! Men Sandra hittade ett bibliotekskort där det stod hennes personnummer på så till slut gick han med på det! ^^

Vi satt där i ca 2 timmar och snackade skit så började några med karaoke och shit, vi vägrade! Där satt vi och jag hade mjukiskläder, rufsig toffs med en fettig lugg och skulle dricka 1 glas vin, SÅ otaggad på att bjuda på mig själv offentligt! :P Så jag kom i varje fall hem alldelles nyss, så New York 7e augusti kommer imorgon istället! Förresten, jag har köpt två svarta boots idag (LOVE) men jag borde bestämma mig för ett par, båda är från Skopunkten och kostade bara 399 kr/st. men köpte man 2 par skor så fick man det ena för 50% mindre, så det blev 598 kr för båda två, ingenting! Här är dom i alla fall, vilka tycker ni är snyggast? I need help to choose! 

  




Förutom bootsen så köpte jag läppglans (alltid), en ny sminkväska då min förra gått sönder (dragkedjan), en tunika och flera par legins (snyggt till boots!) Det var allt för idag, men vi höres igen imorgon! Puss och svejs!


Postat av: p

Jag tror.. jag tycker båda!! Haha nej men hm.. de andra var snygga med detaljerna, spännen är jag lite svag för serru! :)

2008-11-27 @ 16:46:54
URL: http://petriss.blogg.se/
Postat av: Emma

Usch, vad svårt! Jag tyckte båda två var fina, fast på olika sätt. Först tyckte jag att de första var finast, och sen så tänkte jag att de andra var ju ganska fina de också xD

2008-11-27 @ 21:02:25
Postat av: Anonym

P & Emma: Håller verkligen med er! Vet ni vad? Jag tror jag behåller båda!^^, 600 spänn är ju ingenting!

2008-11-27 @ 22:09:43

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0