Fredag!

Åh, gud så skönt med fredag! Idag har jag fått lön, rik igen! ^^ Och jag är ledig från jobbet, underbart! Idag ska jag dra mig in till stan och shoppa in lite stuffs jag behöver (och behövt ett jäkla tag nu):

* Mascara
* Brunkräm
* Läppbalsam
* Dove
* Kanske nån tröja


Lägger upp allt på bloggen sen ikväll! =) Senare ikväll, jag var bjuden hem till Robert på hemmafest, men jag börjar jobbet 08.45 imorgon så jag orkar verkligen inte festa! Men jag ska äta middag på stan med brorsan sen ska vi gå på bio! En mysig och lugn fredag med andra ord! Vad ska ni göra denna fredag?

Snart kommer inlägg om Paris 19 juni-25e juni 2008:
Party, shopping, Parc des princes Tokio Hotel konsert!

 
Jag, Emma och Ewe innan konserten!


Postat av: Marie

Jag ska inte göra något alls ikväll. Bara sitta hemma med mamma och pappa och ha filmmys, för att åka till Köpenhamn tidigt i morgonbitti.

2008-11-14 @ 18:44:49
URL: http://vivalamarie.blogg.se/
Postat av: Bnoni

Heeey babe! hade en riktig bajs dag idag =S sålde iiingenting de 5 första timmarna =S började nästan grina för att jag va så frustrerad =P men fick ihop iaf 8 st till slut. ska jobba i morgon oxå, ska försöka ta igen lite för det dåliga resultatet i veckan =S

hoppas du får en mysig kväll!

Älskar dig massor min vackra. Pussåkram!!!

2008-11-14 @ 23:22:14
Postat av: Tillan

Marie: Åh vad skönt :) Ha så kul i Köpenhamn!

Bnoni: Men äälskling! :O Hoppas det går bättre imorgon, ring så fort du behöver prata! Älskar dig galet oxå, sötnos!!

2008-11-14 @ 23:24:37
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0